Depend niet tevreden geld terug

  • 7 oktober 2017
Gevonden bij: 
Geldig vanaf: 
zaterdag 7 oktober 2017
Geldig t.e.m.: 
zondag 31 december 2017
Hoe deelnemen: 
  • versturen met post
Deelname formulier te bekomen: 
  • online te downloaden (zie link onderaan)
Wat op te sturen: 
  • formulier
  • origineel kassaticket
  • streepjescode
Wat te vermelden: 
  • naam
  • voornaam
  • geboortedatum
  • geslacht
  • adres
  • e-mailadres
  • IBAN rekeningnummer
  • reden van ontevredenheid
Versturen naar: 

Depend ‘Niet tevreden geld terug’
Postbus 47
3620 Lanaken

Verzendkosten terugbetaald: 
neen
Aanvraag versturen voor: 
maandag 1 januari 2018
Hoe terugbetaald: 
via bankrekening

Met dank aan Gunther voor deze tip en foto van het product!

Reacties

Er staat wel niet bij dat je het origineel kassaticket moet meesturen.

@Nova: Dat klopt, heb het ook gemerkt, maar ik heb het toch speciaal gevraagd om op een apart ticket te zetten en stuur het gewoon mee op.
Heb ook naar verzendingskosten gevraagd, daar staat ook niets van en we kunnen het maar proberen op de 100% gratis eruit te halen hé!!!

@Katinka: waar heeft u het product gevonden aub?

@jessie: Hyper.Car. Schoten en heb het reeds terug gestort gekregen. Exl. verzending kosten.

In.carrefour lier horen ze het in keulen donderen als ik ernaar vraag

Gespot in Koksijde, Oostakker en Zemst

Gespot in Koksijde, Oostakker en Zemst

ook in Colruyt Ninove

@Katinka: dank je wel voor de info.

De problemen beginnen hier : ze hebben mail gestuurd, dat de sticker met vermelding " niet tevreden geld terug" niet toegevoegd werd, en zo de terugbetaling niet kunnen goedkeuren. Ik heb hun mail in reply gestuurd dat de streepjescode is toegevoegd, en de sticker niet gevraagd werd, en wacht nu af. Wordt vervolgd.

Reply gedaan op ontvangen mail dat sticker niet gevraagd werd. Dag daarna reeds goedkeuring aanvraag. Dus toch snel in orde gekomen.

blij dat je de terugbetaling in orde is gekomen. Heb die ook meegebracht, wel de broekjes. Welke reden van ontevredenheid geven jullie hiervoor op?

@Gunther: Heb net dezelfde mail gekregen. Gelukkig had ik de stickers bewaard nadat ik je berichtje las want met een simpel antwoord dat de stickers niet gevraagd werden in de voorwaarden kom ik er blijkbaar niet vanaf. Hopen dat de terugbetaling in orde komt.

Reactie toevoegen