Pattex One for all 100%

• donderdag 15 juni 2017 - 14:15
  • sandy

Hey iedereen!

Ik had dus meegedaan aan de actie van pattex, tube gehaald met uiteindelijk wel de juiste actiesticker, goede duidelijke foto genomen van het kassaticket en daarna flink ingevuld op de terugbetaling site. En dit op 6 april 2017.

Ongeveer een dikke maand later krijg ik een mail dat mijn kassaticket er niet volledig opstond dus dat het niet was goedgekeurd en dat ik de aanvraag met een nieuwe foto opnieuw op de terugbetaling site moest ingeven.
Zo gezegd zo gedaan, opnieuw foto genomen, doorgestuurd.

Vandaag krijg ik opnieuw een mail met net dezelfde vermelding dat mijn ticket niet volledig was dus weer niet goedgekeurd en dat ik het weer helemaal opnieuw moest ingeven.

Deze keer had ik zo iets van, ik denk het niet, mijn foto kan niet duidelijker zijn.
dus ik stuur een mail terug (niet zo lief als anders maar wel nog steeds beleefd) met dezelfde uitleg als hierboven. en met de foto die ik de eerste keer had doorgestuurd. Krijg ik net een mail terug:

Beste,

Wij beschikken nu over alle nodige gegevens. Wij hebben uw deelname dan ook manueel in orde gebracht.

U hoeft niets meer te doen.

Uw terugbetaling zal verwerkt worden in de eerstvolgende betalingsronde voorzien in deze actie.

Dit gebeurt nl automatisch door een systeem en voor meerdere deelnames tegelijk.

Met vriendelijke groeten,

Het Pattex Team

Ik zet dit eventjes in het forum voor mocht dit bij nog personen voorvallen.
Gewoon op hun mail antwoorden met je foto.
Nog steeds geen idee wat er mijn mijn eerste foto's was, maar het is nu wel in orde! :-)

Groetjes

ik kreeg nog steeds geen terugbetaling, heeft iemand een emailadres of telefoonnr van om toch nog mijn terugbetaling te kunnen krijgen

Reactie toevoegen