Delacre Intense 100% Terugbetaald

  • 9 oktober 2017
Geldig vanaf: 
maandag 9 oktober 2017
Geldig t.e.m.: 
zaterdag 11 november 2017
Hoe deelnemen: 
  • online (zie link onderaan)
Aanvraag versturen voor: 
vrijdag 1 december 2017
Hoe terugbetaald: 
via bankrekening
Speciale voorwaarden: 
Maximum 2,99 euro terugbetaald

Met dank aan Nathalie voor deze tip en foto van de flyer!

Updates: 
dinsdag 10 oktober 2017 - 07:30

In de 2de stap van het online formulier moet je de winkel selecteren waar je het product hebt aangekocht. Je kan kiezen uit de volgende winkels:

  • Delhaize le lion
  • AD Delhaize
  • Carrefour Hyper
  • Carrefour Market
  • Carrefour Mestdagh
  • Cora
  • Makro
  • Match
  • Cactus

Reacties

Ik zie nergens dat dit alleen bij de carrefour hypermarkt mag. Kan dit ook bij andere winkels?

afbeelding van Bram

@CheyenneDavid: Hallo Cheyenne, de lijst van deelnemende winkels is aangepast.

@Bram: bedankt :)

Al iemand deze koekjes in ad Delhaize Zonhoven gevonden?

Kan mijn geboorte datum niet invullen ,heeft er nog iemand problemen mee.

Heb ik de actiesticker nodig om online in te vullen ? Aankoop zonder sticker mag ook ?

afbeelding van Bram

@marleenk10: hallo Marleen, ik heb een aankoop gedaan zonder actiesticker. Ik denk dat er geen sticker beschikbaar is. Je moet enkel zien dat je het in de juiste winkel aankoopt. Want dat vragen ze in de 2de stap van het formulier. Zie foto hierboven.

Iemand problemen met geboorte datum gaat niet dank

@Adri : Hier geen problemen met het ingeven van geboortedatum.

Is dit dan niet in een proxy Delhaize?

afbeelding van Bram

@Shelley Van Belleghem: Hallo Shelley, deze winkel kan je niet selecteren in het lijstje. Best eens navragen bij HighCo als je het daar wil aankopen.

Bedankt voor het snelle antwoord!

ik geraak gewoon niet op het eerste blad voor mijn gegevens in te vullen, nog iemand problemen???of hebben jullie een andere oplossing waar ik dit formulier kan vinden om alles te kunnen invullen. als ik op de link klik komt ik gewoon op punt 2 maar kan niks invullen

Beste Bram ik heb ook geen actiesticker maar en heb het in de juiste winkel aangekocht maar ik kan het nergens vinden waar ik mijn gegevens kan invullen ??? heb jij dat gevonden? mvg Elly

afbeelding van Bram

@Elisabeth: hallo Elisabeth, op deze website moet je uw aanvraag doen: http://delacre-intense-refund.be
Probeer je het op een tablet of gsm? Dan moet je misschien eens op een pc proberen.

bedankt voor het vlugge antwoordje en het is mij gelukt met jou hulp. Fijne dag nog.. Elisabeth(Elly)

Heb vandaag de koekjes gekocht in de colruyt. Ik zag het te laat dat de winkel niet mee deed. Heb alles ingevuld van info (behalve keuze winkel), maar wel de postcode. Werd aanvaard we zullen zien wat het geeft.

Pas moyen de remplir le champ date de naissance pouvez vous régler le problème, bien à vous

Ik heb het ook bij Colruyt gekocht want in de algemene voorwaarden staan geen winkels vermeld en dus kan het in elke winkel aangekocht worden
Ga er ook nog een mail voor sturen

@Bram: bij ons westvlaanderen zijn actie codes op de papieren flyers gedrukt, maar bij het ingeven is er niet naar gevraagd

Hallo,
Ik krijg telkens een foutmelding bij het ingeven v barcodenummer. Heb Coco intense gekocht bij ad Delhaize... Begrijp er niets van. Nog iemand dit probleem?

@Claudia:
barcode onder de streepjescode ingegeven ?? niet die erboven he ?!
werkt nochtans perfect bij mij.

Tuurlijk die eronder!!! Blijft foutmelding geven.

afbeelding van Bram

@Claudia: Hoi Claudia, misschien toevallig een spatie ingegeven?

@Claudia: zeker dat je de nul wel als nul neemt en niet de ooo?

ik kom hetzelfde tegen als Claudia. Ik heb gewerkt met de self-scan in de Delhaize en heb beide barcodes al meerdere keren geprobeerd en de code blijft ongeldig!

Ik heb het juist teruggevraagd, bij mij is het gelukt. Ik heb die met choco, ik zal de barcode van deze hier melden misschien dat het dan lukt voor de mensen die choco gekocht hebben: 3116430210623

ik vind nergens het invulformulier? als je op de link klikt komen enkel de foto's van de verpakkingen, zonder verdere commentaar ...

@Veulemans Gerda: misschien eens een andere browser proberen? Normaal komen de foto's van de verpakkingen rechts en links. Ietsje naar onder in het midden staat het formulier om in te vullen.

Reactie toevoegen