Pattex One For All 100% Terugbetaald

  • 3 april 2017
Waarde: 
€9.29
Categorie: 
Geldig bij: 
Geldig vanaf: 
zaterdag 1 april 2017
Geldig t.e.m.: 
zaterdag 31 maart 2018
Hoe deelnemen: 
  • online (zie link onderaan)
  • versturen met post
Deelname formulier te bekomen: 
  • op product
Wat op te sturen: 
  • actiecoupon
  • origineel kassaticket met product, bedrag en datum omcirkeld
Wat te vermelden: 
  • naam
  • voornaam
  • adres
  • IBAN rekeningnummer
Versturen naar: 

One for All Universal 100% Cash-back
c/o Address System
Postbus 222
2800 Mechelen Mail 

Verzendkosten terugbetaald: 
neen
Aanvraag versturen voor: 
zondag 1 april 2018
Hoe terugbetaald: 
via bankrekening
Speciale voorwaarden: 
U koopt één van de deelnemende Pattex One for All Universal producten met “100% Cash-back” sticker. Maximaal 3 producten terugbetaald per persoon, gezin, adres en/of rekeningnummer.

Deelnemen kan online of per post.

Met dank aan Michael voor deze tip en info!
Met dank aan Stefan voor de foto's van de actiecoupon!

Updates: 
donderdag 6 april 2017 - 19:45

Foto van actiesticker toegevoegd

Reacties

Er zijn heel wat verschillende Pattex One for All Universal producten maar het moet dus een product zijn met een "100 % cash-back" sticker.
Laat maar weten als iemand ze al ergens in een winkel gevonden heeft.

deze actie is nogmaals geweest, en toen heb ik de hele periode geen enkel met stickeractie gezien

Dit is een nieuwe fraudetruck van de marketingdiensten van sommige bedrijven :
De Gratis- site misbruiken om ze voor de kar te spannen van verzonnen akties, die niet doorgevoerd worden, om zodoende gratis de aandacht op een produkt te trekken.Geniaal gevonden! Ik zie de uitvinder reeds al glunderend zijn promotie bij zijn baas opvorderen.

Dit is geen nepactie, heb ze vandaag aangekocht in brico beveren. en er waren er nog een heel deel voorradig met een actiesticker. ;-)

afbeelding van Bram

@sandy: Moest je ons een foto kunnen bezorgen van de actiesticker, dan zou dit fijn zijn ;)

ik zal dit morgen doorsturen ;-)

Kan je ook de barcode (streepjescode) doorsturen dan weten we welk product we moeten kopen want online moet je de actiesticker toch niet meesturen . Hartelijk dank

nu heb ik gemerkt dat op de actiesticker de datum tem 31/03/2017 staat!!
ik heb de actiesticker zowiezo naar jullie doorgestuurd want ik heb het product probleemloos kunnen ingeven online (stond ook tussen de deelnemende producten) en op het ticket van brico staat ook duidelijk pattex one for all u. wie weet komt het goed. ik hou jullie op de hoogte.

barcode nummer van de 1 one for all universal wit: 5410091323578

Hieronder de bevestigingmail van mijn ingave:

Beste,

Bedankt, uw deelname aan de Pattex OFAUniversal actie is ontvangen.

Uw aanvraag wordt momenteel gecontroleerd. Als uw aanvraag niet voldoet aan de actievoorwaarden, krijgt u bericht van ons. Na goedkeuring van uw aanvraag ontvangt u binnen 4-8 weken uw cashback.

U wordt over het verdere verloop van uw aanvraag, op dit e-mailadres op de hoogte gehouden.

Met vriendelijke groeten,

Het Marketing Team Pattex

Groetjes

op pattex universal 5410091323639 hangen hier in limburg de stickers, in Gamma kost dit € 8.99

In welke winkels in Limburg is dat a.u.b.
Gamma? Brico? Hubo? Carrefour ?

@renaat Dit zal wss wel in de Brico zijn, aangezien zij meestal wel de actieproducten in stock nemen.

@renaat: gamma hasselt een aparte stand aan de kassa

er worden maximaal 3 stuks met actiesticker per persoon terugbetaald. mogen deze 3 tegelijk op 1 rekening staan? worden ze dan alle 3 tegelijk terugbetaald??

afbeelding van Bram

@cytha: Hoi Cytha, er staat op het online formulier: "Gelieve 1 aankoopbewijs per registratie op te laden." Misschien dus toch best aparte rekeningen.

Deze actie was verleden jaar ook, ik nam deel en combineerde tiketten, dus 1 of meer tiketten speelde geen rol, vreemd dat de stikker tot maart2017 sprak, waarschijnlijk zijn die nog van verleden jaar!
Dus uitkijken geblazen!
Vlotte uitbetaling verleden jaar.

nu ook in de gamma Diest speciale stand

in de gamma van wommelgem staat een stand aan de kassa met sticker!

Men spreekt van 3 producten per persoon maar bij de actievoorwaarden staat dit : " Door deel te nemen aan deze actie zal de deelnemer het aankoopbedrag van 1 deelnemend product terugkrijgen, zoals vermeld op het kassaticket. "

ik heb de 3 gelijke tubes gekocht in gamma en doorgegeven zal zien wat de reactie is normaal gezien mag dat . fingers crossed

Vandaag in de Gamma te Tongeren gekocht. Aparte stand met enkel op de tubes One for All Universal wit een sticker 100% cash-back en geldig tot 31-3-2018. Barcode 5410091323578.

Daarnet mail gekregen dat het niet goedgekeurd was omdat de vier hoeken van mijn kasticket niet goed zichtbaar waren??? kreeg de melding dat ik een nieuwe foto moest opladen op de site voor de terugbetaling... alweer 4 tot 8 weken wachten nu...

Heb gezien dat je de kastickets nu ook kunt opladen op de website. Heb je echt een actiesticker nodig ?

Ik kreeg ook, zoals Sandy, net een e-mail dat ik mijn kassaticket terug moet uploaden omdat "de 4 hoeken van uw aankoopbewijs moeten duidelijk zichtbaar zijn". Deze zijn duidelijk me dunkt... afwachten wat dat wordt!

Vandaag laatste terugbetaling ontvangen. Had ze in meerdere gekocht. Tot op heden nog geen problemen gehad met acties van Pattex of Rubson.

Ik heb heel veel ervaring met 100% terugbetaal acties en deze loopt gewoon niet goed. 2x nu al teruggekregen omdat "de 4 hoeken van uw aankoopbewijs moeten duidelijk zichtbaar zijn", de eerste keer begrijp ik dan nog maar de tweede keer heb ik er speciaal opgelet. Intussen al 2 maanden geen geld teruggekregen EN geen mogelijkheid om foto te sturen per email ter verduidelijking dus telkens nieuwe aanvraag te doen dus alles opnieuw intypen (bij HighCo kan dat wel) en 4-8 weken wachten op nog maar eens een antwoord. Dat gaat dan over ocharme 8,99 Euro besteed op 6/6/2017(drie ga ik er nu zeker niet halen). Als ze dat nu bij een derde ingave en correct foto (die ik deze keer ga bijhouden) nog eens doen, stap ik ermee naar Test Aankoop, goede reclame is dat in elk geval niet. Als er nog iets positiefs gebeurt bv. terugbetaling, zal ik het ook melden

Dit product is niet te vinden in Brico Temse.

3e keer geweigerd, telkens andere foto, wat een schande. Alle hoeken herkenbaar maar natuurlijk heeft Carrefour een superlang ticket gemaakt waardoor tekst onduidelijker is en van vergroten hebben ze duidelijk nog niet gehoord. Ik onderneem nu stappen zoals eerder voorspeld. Gekocht en betaald volgens voorwaarden, dit kan voor mij echt niet.

@miva: Eventjes de klantendienst van Henkel contacteren. Had hetzelfde probleem met Rubson Re-new en probleem uitgelegd. Waren heel vriendelijk en probleem is nu opgelost en zou deze week mijn terugbetaling krijgen.

@Geertje: Intussen niet meer op dit forum geweest,maar 4e keer ook weer geweigerd. Dus bedankt voor uw antwoord. Op welk tel nr heeft u gebeld voor de klantendienst van Henkel ? Ik vind 02 421 27 11, maar ben niet zeker of die de juiste is ?

Het heeft nog heel wat moeite gekost, na opsturen per post zelfde weigering ontvangen. Henkel gebeld, die verwezen naar een ander nr, daarna wel een positief gesprek en na het opsturen van de gegevens zouden zij de terugbetaling regelen. Dan vlot bevestiging en ben blij te kunnen melden dat de betaling er vandaag opstond.

afbeelding van Bram

@miva: Fijn om te lezen dat alles in orde is gekomen! Bedankt om dit te melden.

Reactie toevoegen