Helaas, deze actie is afgelopen.

Perle de Lait 100% Terugbetaald

  • 29 september 2017
Opgelet: 

Je moet een attest van je bank uploaden (RIB)! Bij sommige banken is dit betalend om dit te verkrijgen!

Categorie: 
Gevonden bij: 
Geldig vanaf: 
vrijdag 29 september 2017
Geldig t.e.m.: 
donderdag 30 november 2017
Maximum deelnames: 
45 000
Hoe deelnemen: 
  • online (zie link onderaan)
Hoe terugbetaald: 
via bankrekening

Met dank aan anitag voor deze tip en info!

Reacties

Jammer, bij Belfius is een RIB aanvragen inderdaad betalend.

@Lina: volstaat een kopie van een rekeninguittreksel niet ?

@Lina:
Attest is bij Belfius gratis voor privé-rekeningen:

U hebt een RIB-attest nodig voor een privé-zichtrekening?
Dit attest is gratis beschikbaar via Belfius Direct Net:
Ga naar Rekeningen > Kenmerken beheren,
Selecteer het privé-zichtrekeningnummer,
In de rubriek Financiële gegevens, kies de taal van het attest (Frans of Nederlands),
Klik op de knop Attest bewaren en/of afdrukken,
Het attest wordt geopend in PDF-formaat.

Veel te complex, vorige actie gekocht, en was niet lekker, maar smaak is altijd persoonlijk, good luck !

Precies gewoon iban en bic vermelden ?

Als je gewoon IBAN en BIC-nummer doorgeeft is het in orde . Zo heb ik het gedaan en ik heb al een mail gekregen dat het in orde is . Geen problemen zoeken als er geen zijn

@Debby - hoe doe je dat dan - want je moet het uploaden - gewoon gegevens op een blaadje schrijven?

Gewoon IBAN en BICnummer op een blaadje schrijven en scannen

Ja, gewoon IBAN en Bic inscannen en het lukt. Net ook bevestiging terugbetaling gekregen.

Hallo heb dit in mail ontvangen
Monsieur,

Vous avez acheté, entre le 18/09/2017 et le 30/11/2017, un produit YOPLAIT éligible à l’offre et vous avez participé à l’opération " YOPLAIT ".

Dans le cadre de cette participation, nous n’avons pas reçu l’ensemble des éléments que vous deviez nous adresser ou certains ne sont pas exploitables et conformes aux modalités de l’opération. Pour finaliser votre participation, nous vous remercions de bien vouloir nous faire parvenir le(s) document(s) attendu(s) ci-dessous :

Nous n'avons pas reçu l'emballage de votre produit YOPLAIT éligible à l'offre.

Envoyez cet ou ces élément(s) sous maximum 8 (huit) jours à compter de la réception de cette notification par email, à service.consommateur@take-off.fr en précisant dans l’objet " 1069 - PERLE DE LAIT " et vos nom et prénom.

Dans l’attente de votre retour, nous vous adressons nos salutations les meilleures.

En ik versta geen frans... wie kan het in het kort vertalen?
Alvast bedankt

@Vera1: Je moet een foto van de verpakking mailen naar het adres service.consommateur@take-off.fr en in het onderwerp vermelden '1069 - PERLE DE LAIT " en je naam en voornaam. Dit binnen de 8 dagen na ontvangst van deze mail.

In het 1ste gedeelte moet je dan 2 foto's. Van de promotieverpakking en streepjescode,denk ik. Mijn bestanden zijn groter dan 2 mb.Hoe kan ik deze verkleinen.
Ik het 2de deel foto van het kasticket.
in het 3de deel Iban en Bic.
Is het zo dat jullie het doen. (Ik heb geen scanner)

afbeelding van Bram

@Albine: Hoi albine, foto's verkleinen kan je op deze website: https://www.fotoverkleinen.nl, maar google kan je nog veel andere websites geven. Succes!

@Bram:Bedankt voor je vlugge antwoord

Zo te lezen hebben jullie dit produkt al gekocht, mag ik de prijs weten a.u.b.
Bedankt.

afbeelding van Bram

@Omi: Hoi Omi, dit zou 3,99 euro kosten bij Delhaize.

Hallo Bram
Denk je dat je voor 2 personen van op 1 IP adres kunt een aanvraag doen voor de Perle de Lait? Ik zie precies geen beperking staan. Of kijk ik erover?
Bedankt. Steven

afbeelding van Bram

@steven: Hoi Steven, ik zie het ook niet direct staan. Mijn Frans is ook wel ni al te best ;).

Op 16 oktober kreeg mijn schoonzus volgende Mail
De mail bevat zoals U kan zien GEEN BARCODE.
Tot op heden is er niks gestort op haar rekening.
Zijn er nog deelnemers met dit probleem ?
Bedrieglijke reclame ????

VOTRE PARTICIPATION À L’OPERATION  YOPLAIT 

Madame, Monsieur,

Suite à votre participation à l’opération " PERLE DE LAIT ", nous vous confirmons que votre dossier est validé. Vous recevrez un virement directement sur votre compte bancaire dans un délai de 72h.

Pour toute information complémentaire, vous pouvez contacter le service consommateur en charge de la gestion de cette opération :

- Par e-mail :
service.consommateur@take-off.fr en spécifiant dans l'objet " 1069 - PERLE DE LAIT " et votre numéro de participation (présent sous le code barres de ce courrier).

- Par courrier :
TAKE OFF N° 1069 - PERLE DE LAIT, suivi de votre numéro de participation
A l'attention du service consommateur
BP 70073
13614 VENELLES CEDEX
FRANCE

Nous vous adressons nos salutations les meilleures.

@Jean-Pierre:

Inderdaad, exact hetzelfde, ik heb al uitleg gevraagd aan Perle De Lait; zij beweren dat het gestort is, maar er staat niks op... ALs het niet in orde komt ga ik reclameren bij ECC Europees Centrum van de Consument... als we dit allemaal tegelijk doen zullen ze het wel moeten rectifiëren...

Blijkbaar hebben veel mensen hetzelfde probleem. Zal dan wel in orde komen.

Dank voor uw antwoord.
Heb intussen ook een mail gestuurd naar hun klantendienst.
Kun je mij op de hoogte houden ?
Ik steun je eventuele klacht voor 100 %

Ik,heb die mail ook gehad, en dag erna geld ontvangen. Dus geen enkel probleem gehad. De tegenpartij (de storter) is TAKEOFF.

Heb het even nagekeken en een dag na de mail stond het bedrag op de rekening.

Volgende mail ontvangen.
Waarom kon het niet in 1 keer gestort worden ?
Moeten we nu allemaal een mail sturen om ons geld te krijgen ?

Bonjour Madame,

Nous vous remercions pour votre e mail, nous nous excusons de la gêne occasionné, un nouveau virement à été effectué ce jour.

Merci de votre compréhension.

Cordialement

Séverine

Toen ik een mail kreeg waarin stond dat ze de terugbetaling gingen doen, stond het geld dezelfde dag al op mijn rekening!

De klacht over Perle De laait 100% TB is zopas ingediend bij het ECC (nadat ik nog vergeefs gisteren en vandaag emails heb gestuurd naar de klantendienst); ze antwoordden toch niet ! Aan iedereen die zijn/haar geld niet terugkreeg, zou ik zeggen doe hetzelfde (http://www.eccbelgie.be/uw-rechten/klacht-indienen-bij-ecc) Je moet wel eerst Adobe Acrobat downloaden & installeren op je computer (vrij omslachtig proces)... Mvg,

op 27/10 3,99 € op rekening gekomen van Take off

@Jan Rens:

Is inderdaad ook bij mij op de rekening gekomen; toch spijtig dat hier altijd eerst eens voor moet gereclameerd/geschreven worden...

Complaint Non-Stop

1069 PERLE DE LAIT

Reactie toevoegen