Helaas, deze actie is afgelopen.

NIVEA Hairmilk en Care & Hold Styling 100% Terugbetaald

  • 4 juli 2017
Gevonden bij: 
Geldig vanaf: 
maandag 15 mei 2017
Geldig t.e.m.: 
zaterdag 2 september 2017
Hoe deelnemen: 
  • versturen met post
Deelname formulier te bekomen: 
  • op product
Wat op te sturen: 
  • actiecoupon
  • origineel kassaticket met product, bedrag en datum omcirkeld
Wat te vermelden: 
  • naam
  • voornaam
  • adres
  • IBAN rekeningnummer
  • streepjescode
Versturen naar: 

NIVEA Hairmilk en Care & Hold Styling
C/O HighCo Data
P.B. 12527
1733 Asse

Verzendkosten terugbetaald: 
neen
Aanvraag versturen voor: 
zondag 10 september 2017
Hoe terugbetaald: 
via bankrekening

Met dank aan Patito voor deze info en scan van de actiecoupon!

Updates: 
zaterdag 5 augustus 2017 - 09:30

Eén van onze bezoekers heeft aan HighCo gevraagd of je ook aan deze actie mag deelnemen als je al aan de actie van Carrefour had deelgenomen. Deze actie had namelijk dezelfde PB.

Het antwoord van HighCo is ja, de volledige mail kan je hierboven vinden.
Thx to Geertje!

Reacties

Staat wel duidelijk op sticker aankoop tussen 15.05 en 03.09 misschien mag zelfde postbus nummer wel gebruikt worden ??

afbeelding van Bram

@jo : hoi Jo, ik zou het risico niet nemen. Het staat er niet expliciet op, maar uit ervaring met highco zou ik het niet doen.

De vorige actie liep toch af op 28-5-2017 ....

Nog geen product met sticker gevonden. Wie wel en waar?

Gevonden hyper carrefour

gevonden Delhaize (Brasschaat)

Aan deze actie meegedaan en brief thuis gekregen voor de barcode !
Dus vergeet deze niet !

@Bram: Heb een emailtje gestuurd naar Highco en ze hebben geschreven dat dit 2 verschillende acties zijn en je terug kunt deelnemen. Ik ga het in ieder geval proberen.

afbeelding van Bram

@Geertje: kan je het mailtje bezorgen? Dan kan ik het eventueel hier online plaatsten. Natuurlijk gecensureerd ;)

Ik heb een brief gekregen dat "De verzonden barcode bevindt zich niet in de lijst van de deelnemende producten". Heb deze gekocht in de Delhaize, met de aktiesticker.
Let op: over de gedrukte barcode is er een witte sticker gekleefd met een andere barcode welke niet geldig is. Enkel de originele gedrukte barcode op de fles is geldig!

@Jan.: Ik heb vandaag ook een brief van Highco gekregen met vermelding dat de verzonden barcode zich niet bevindt in de lijst van de deelnemende producten. Welk is dan de juiste barcode aub en wat moet ik nu doen om toch terugbetaling te krijgen ?

@pat peters: Heb toen 3 foto's doorgestuurd naar HighCo (van de fes met de witte sticker / fes met half verwijderde sticker / fles met volledig verwijderde sticker)
Barcode witte sticker: 4005808672714 = NIET geldig
=> Originele (gedrukte) barcode op de fles: 4005900329752 (shampoo) = GELDIG
Allee succes

Dat is raar, vind ik... Ik kreeg het antwoord van HighCo dat het NIET mocht...

Wij hebben uw e-mail goed ontvangen en danken u hiervoor.
Nee, u mag maar één keer deelnemen per actienummer.
Dank u voor uw medewerking en uw deelname aan deze promotionele actie beheerd door HighCo DATA.
Steeds tot uw dienst.
Met vriendelijke groeten,
Nel Janssen

afbeelding van Bram

@steven: Hoi Steven, eerlijk gezegd verschiet ik hier jammer genoeg niet van. Het is vaak het geval wanneer je contact opneemt met HighCo. Wil je zeker zijn dan zou ik inderdaad niet meer deelnemen aan de actie met actiesticker.

@Bram
Ik heb nu nog maar eens gemaild naar Nel Janssens en gevraagd waarom Bart Akker een tegenstrijdig antwoord verstuurde. Heb nogmaals om een bevestiging gevraagd...

Ik denk dat het 'meestal' zo is dat er maar 1 keer mag deelgenomen worden per postbusnummer. Dus sturen ze bij HighCo standaard het antwoord dat je maar 1 keer mag deelnemen. Degene die dit effectief navragen of er al wat langer werken zullen dan misschien een ander antwoord geven? Ik krijg dan ook in dat geval geregeld twee verschillende antwoorden als ik het nogmaals navraag.

En we hebben prijs. Onze tweede aanvraag is afgewezen. Na het wijzen op de email en de goedkeuring hebben we te horen gekregen dat die collega nieuw was en niet op de hoogte was. Anderzijds heb ik dan ook nog te horen gekregen dat ik een strikvraag heb gesteld met een lichte ondertoon van fraude. Ben er echt niet goed van.

afbeelding van Bram

@Geertje: Hoi Geertje, jammer om dit te moeten lezen. Je gaat er ook niet veel aan kunnen doen vrees ik.

@Bram: inderdaad. Heb nog een mailtje gestuurd naar hun teamlead. Niet dat het iets gaat helpen, maar mijn hart is gelucht en kan niet goed tegen die arrogantie.

Reactie toevoegen